”Kiitos mukavasta tapaamisesta (Herranen 2011, 112)”.Hyvä tapaamisen jälkihoito voi ensimmäisen tapaamisen yhteydessä ratkaista pitkäaikaisen asiakassuhteen syntymisen. Tapaamisen jälkihoidossa on kyse nöyryydestä ja pienistä eleistä, sekä asiakkaan palvelemisesta (mm. avoimien yksityiskohtien selvittäminen, yhteydenotto sovitun ajan kuluttua, luvattujen asioiden tekeminen). Tapaamisen jälkihoito edellyttää kykyä tarkkailla tapaamista asiakkaan näkökulmasta. (Herranen 2011, 122–123.)
KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.