sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Myyjä-ostaja-rajapinta

Myyjä-ostaja-rajapinta on kahden yrityksen välinen liittymä, jonka kautta niiden välinen viestintä kulkee, ja joka toteuttaa yritysten välisen vuorovaikutuksen. Myyjä-ostaja-rajapinnan tulisi muodostua niin, että sekä myyjän että ostajan puolella rajapintaan kuuluu useita henkilöitä, sillä yhden henkilön varaan rakennettu rajapinta yleensä katkaisee yhteistyön yritysten välillä kyseisen henkilön poistuessa (syystä tai toisesta) kyseisestä tehtävästä. (Herranen 2011, 112–114.)

KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.