”Nöyrä pitää olla, mutta ei nöyristellä (Etelä-Pohjalainen sanomus)”.Nöyryyttä myyntityössä ovat mm. asiakkaiden tasavertainen kohtelu, lupausten pitäminen, säännöllisyys ja virheistä oppiminen (saman virheen toistaminen on typerää ja tehotonta). Nöyryys voi olla myyjän henkilökohtainen kilpailuetu. (Herranen 2011, 116–117.)
”Mä olen niin nöyrä, että ihan itteeniki hävettää (Etelä-Pohjalainen sanomus)”.
”Kukaan ei ole täydellinen. Minusta puuttuvat virheet (Tradenomisanomus)”.
KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.