”Asiakas on tyytyväinen saadessaan riittävän hyvän ratkaisun (Herranen 2011, 95)”.Pienet erot voivat olla ratkaisevia myyntitapahtuman onnistumiselle. Huonollekin tuotteelle tai palvelulle löytyy aina järkisyy, jolla sen ostaminen voidaan perustella. Asiakas tekee ostopäätöksen tunteen pohjalta ja järkeistää sen sitten myyjän esittämien tietojen perusteella. (Herranen 2011, 57–59.)
”Myyjä poistaa asiakkaalta ostamiseen liittävät epävarmuustekijät (Herranen 2011, 45)”.
”Moni Oulun pikaruokapaikka on oivallinen ratkaisu vain siksi, että se on keskustassa (pjo)”
KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.