”Poista asiakkaan huolenaiheet (Herranen 2011, 40)”.Myyjän hyvä asenne ilmenee hyvänä palveluna, joka osoittaa sen, että myyjä arvostaa asiakasta ihmisenä, ja pyrkii löytämään ratkaisun asiakkaan ongelmiin. Hyvä palvelu ilmenee myyjän kärsivällisyytenä ja ystävällisyytenä sekä ajan varaamisena asiakkaalle. (Herranen 2011, 153–155.)
”Hyvä palvelu jää asiakkaan mieleen, ja siksi hän haluaa ostaa sinulta. Huono palvelu jää myös asiakkaan mieleen, ja siksi hän ostaa kilpailijaltasi, vaikka siitä olisi enemmän vaivaa tai enemmän kustannuksia. (mukaillen Herranen 2011, 154.)”
KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.