”Kauppa se on, joka kannattaa (suomalainen sanomus)”.Tarjottu kauppa voi olla yrityksen kannalta kannattamaton, jolloin sitä ei kannata tehdä. Yrityksen toiminnan jatkumisen kannalta tärkeitä asioita ovat mm. maine ja myyjien verkottuminen kannattavien asiakkaiden kanssa. Myyjiltä ja myynnin johtajilta edellytetään taitoa keskittyä kannattavaan liiketoimintaan. (Herranen 2011, 118–121.)
”Kaikkia tarjottuja kauppoja ei kannata tehdä (Herranen 2011, 118)”.
”Minkä taaksensa jättää, sen edestään löytää (suomalainen sanomus)”.
KIRJALLISET LÄHTEET:
Herranen, Kimmo. (2011). Kuinka rakensin gaselliyrityksen – Myyntijohtajan vuosi. Julkaisupaikka tuntematon: Talentum.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.